M-am uitat puţin la Napoli – Inter, ca să văd cum se descurcă echipa lui Chivu şi ca să număr de câte ori amintesc comentatorii că antrenorul lui Internatzionale este românul nostru.
Şi am prins fix faza primului gol, pe care Napoli l-a marcat din penalty. Imediat după execuţie camera a arătat scurt bucuria jucătorilor şi apoi s-a mutat pe un domn care punea mingea într-un sac.
Fix aşa, ca în imaginea asta, pe care am găsit-o pe net.
Pe ecran a apărut şi un QR code, alături de indicaţia „Own a game-scored ball”. Stai, ce? Is this a thing now?
Avea mama o vorbă, ăştia nu mai ştiu ce să inventeze. Trăim în lumea în care cineva e dispus să plătească bani pentru a avea exact mingea cu care s-a marcat într-un anumit meci. Din câte mi-am dat seama, aici e vorba de o minge oferită prin concurs de un sponsor, dar principiul e acelaşi. Sponsorul dă bani şi primeşte ocazia să atragă oameni pe pagina lui, să colecteze date şi să rămână în amintirea câştigătorilor „am mingea asta de la Bazr”.
În mod real, nu e nicio diferenţă între mingea cu care s-a marcat golul X sau celelalte, în vitrină vor arăta toate la fel (asta dacă ajung într-o vitrină). Dar omenirea a ajuns s-o ducă atât de bine încât ne preocupă astfel de lucruri.








