S-a mai dus criza, au reapărut în vocabularul agenţiilor termeni precum „research”, „site de campanie” şi „teasing”. Chestii care costă şi care până mai ieri erau prea scumpe pentru unii clienţi. Cel mai recent exemplu de teasing care îmi vine în minte este „Ce mai e sigur?”, al celor de la Romtelecom pentru lansarea Clickshop.ro. Pentru cei care nu ştiu povestea, 3 bloguri româneşti (Bogdana, Piticu şi Zoso) au fost offline câteva ore bune, timp în care apărea mesajul „Ce mai e sigur?” cu link către un mini-site de teasing.
„Problema” au fost două: fiind un concurs, era musai să ai regulamentul (în care scria clar cine organizează concursul şi pentru cine) iar un simplu search al domeniului pe ROTLD ne lămurea în privinţa registarului. Deci ideea foarte mişto, dar pusă în aplicare după norme. Poate cei de la Romtelecom s-au gândit că oricum va avea succes shopul.
Astăzi am dat peste un alt site de teasing, Homoindooris.ro. E o întreagă povestioară despre omul care stă în casă, ceva despre sedentarism, diferite teorii de evoluţie a speciei, subspecii, habitate etc. etc. Stufos, stufos rău. E şi un quiz cu tot felul de întrebări mai mult sau mai puţin funny. Adică e muncit. Dacă aveau şi favicon era perfect 😀
Sunt curios cât timp o să rămână povestea cu HomoIndooris şi cum o să fie promovată. Pentru că la un asemenea site e clar că nu ţii teasingul 2 zile. Partea bună e că nici pe ROTLD, nici cu Reverse IP nu ajungi la vreun rezultat, deci din punctul ăsta de vedere e win. Sper doar să se mişte măcar partea de linkuri de aici. Între timp stăm cu mâna pe refresh.
PS: Aş mai avea o întrebare – am văzut linkuri la Trenta şi Fru-fru. Sunt şi ele în campanie? O fi ceva cu responsabilizare şi combaterea sedentarismului?
3 comentarii. Leave new
🙂
O fi muzeul Antipa?
[…] cât de Homoindooris am fost weekendul trecut, apropo de campania de teasing despre care am scris aici şi care încă nu a avut revealul. Deci încercăm să facem şi leapşă cu bloggeri în cadrul […]