Conferinţe, workshopuri, traininguri, debateuri, agenţii, clienţi, business, vânzări, display, coverage, Spada, Blogal Initiative, Standout, campanii, analytics, reach, endorsement, brand ambasadors.
Analize, monitorizare, taxonomie, raport, bounce rate, procente, MediaIQ, ZeList Monitor, MediaBrief, alerte, adwords, Facebook, Twitter, afişări, comunitate, topuri, influenţă, deadline.
E bine că scriem de plăcere, nu din obligaţie.







5 comentarii. Leave new
Nu știu de tine, dar eu scriu de plăcere! Mă citești? 🙂
Cu o mana de oameni care scriu de placere nu se alcatuieste o blogosfera. Cum am zis si pe Twitter, cred ca trebuie sa avem mare grija vara asta. Noi, comunitatea. Pentru ca s-au mai dezghetat bugetele, lumea vrea sa faca multe campanii (si e foarte bine!), dar din punctul meu meu de vedere asta inseamna mai multa munca. Astfel incat sa reusim sa acoperim atat partea de posturi scrise pentru ca trebuie, cat si alte posturi pe care sa le scriem cu drag. Sa oferim o alternativa cititorilor nostri. Sau altfel spus, sa le oferim continutul cu care erau ei obisnuiti.
@Florin
Daca ai si canta de placere…
Ciprian, tu n-ar trebui sa poti sa scrii asta direct unui artist, dar nu e vina ta, e vina artistului care nu pastreaza distanta.
[…] vrut sa scriu un comentariu pe blogul lui hoinaru dar devenea un pic prea lung asa ca o sa scriu un post […]