in Advertising/PR

Chiar dacă n-aveau nevoie de promovare suplimentară (v-am zis, biletele s-au dat ca pâinea caldă), organizatorii festivalului Ziua de Mâine au pregătit tot soiul de pseudo-evenimente prin intermediul cărora să se promoveze.

Autobuzul de mai sus e dotat cu două plasme pe care rulează o serie de scurt metraje de la TIFF, totul în preţul călătoriei. După cum vedeţi, e comunicat festivalul, într-un mod original.

Aseară am dat o fugă până la Mallul din Alba alături de Ovi Sîrb. Nu se întâmpla nimic special, Şoni (da, as in „Papa la Şoni” ) dădea nişte mâncare bună trecătorilor. Însă se folosea de prilejul ăsta pentru a le aminti oamenilor că începe Festivalul de folk de la ei din oraş.

La asta mai adăugăm şi faptul că există bloggeri acreditaţi la festival, şi comunicarea impecabilă până în acest moment. Importante sunt chestiile astea mici. Aş zice că stăm bine cu PRul, chiar şi în Alba Iulia.

OrganizatorConsiliul Județean Alba

ParteneriMuzeul Național al Unirii Alba IuliaTeatrul de Păpuși PRICHINDEL Alba IuliaCasa de Cultură a Sindicatelor Alba IuliaCasa de Cultură a Studenților Alba IuliaAlba MallArt Cafe Downtown.

1 comentariu. Leave new

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu