Elite şi-a făcut rebranding de 1 milion de euro. Pentru că nu mai cumpăra lumea pe segmentu mainstream.

Royal Bank of Scotland a intrat pe piaţă în plină criză.

Intactu şi-a făcut GSPTVurile şi radio ZU.

Pro vrea să se bată cu Google în motoare de căutare (cu proaspătul okidoki)

Tot Pro vrea să se bată şi cu Yahoo prin Alonia.

Nu-mi mai vin în cap momentan proiecte d’astea gigant dar presupun că aţi prins ideea. În timp ce toată lumea vorbea despre criză încă din vară, ai noştri şi-au văzut de treabă. Şi uşor-uşor au lansat diverse businessuri care pornesc din poziţia de challenger.

Mai mult ca sigur nu vor face nimic în următoarea perioadă însă important în acest moment este faptul că sunt prezente pe piaţă. Din cauza crizei, nimeni nu va face investiţii astfel că dezvoltarea lasă loc  în acest moment monetizării. Şi când toţi sunt ocupaţi să scoată bani, tu îţi vezi de treabă şi câştigi procente din piaţă.

Cum vedeţi situaţia? Are vreunul din proiectele astea sanşe să scoată capul după criză?

LE: Uite că Media Pro nu se ţine doar de investiţii, mai şi închide unele businessuri.

7 comentarii. Leave new

  • „Datorită crizei, nimeni nu va face investiţii” – DIN CAUZA CRIZEI, ai vrut sa zici. gramatical 😀

    Răspunde
  • da… am vrut sa zic mai multe dar asa e cand schimbi formularea in mijlocu propozitiei. voiam sa spun ca datorita crizei, new-entryurile castiga teren in fata celor mai vechi (care nu investesc si incearca doar sa culeaga ce au sadit anterior)

    Răspunde
  • rebrandingul elite a costat mult mai mult…iti spun eu sigur ca m-am documentat foarte bine pentru un proiect ce urmarea exact acest rebranding. Cifrele estimative cik urca pana la 15 mil de euro. :p s-au riscat pe bani multi astia, clar

    Răspunde
  • la naiba! I take that back…a fost 1,5 mil pffft

    Răspunde
  • well.. sunt mai multe cifre pe net… nu conteaza… ideea e ca au dat bani multi.

    Răspunde
  • Pai hai sa le luam pe rand. Alonia & okidoki greu de crezut. Nu neaprata ca sunt eu Toma necredincioasul, dar piata romaneasca de online e destul de „conservatoare” daca o putem numi asa. De la RBS nu am auzit nici un rezultat notabil inca, desi sumele investite au fost exorbitante. Sincer, nici nu cred ca o sa auzim. GSP-urile merg, ca deh, au Liga 1, dar s-a auzit ca mananca multi bani si din surse sigure iti spun ca nu sunt vorbe goale. Singurii care au reusit cu adevarat pana acum sunt Buzdugan si Morar. Multa lume ii asculta. Interesant e pe ce baza au reusit. Pe un radio care mi se pare (poate ma insel) ca are impregnat un substantial miros de cocalarism (na..ca inventez si cuvinte). Si nu cred ca ma insel. Oamenii au vazut ca merge treaba (CanCan, Click, Ciao etc.) si au incercat. De remarcat si emisiunea lu’ Morar care e pe acelasi stil.

    Concluzie? Nu stiu.. Trage-o tu 🙂

    Răspunde
  • Ah. Am uitat de Elite. Poate pentru ca am si uitat ca exista 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu