in Advertising/PR, Casual stuff

Era bună şi semiotica aia la ceva…

Mâine (nn. azi) avem examen la semiotică. Şi un semestru întreg ne-am întrebat la ce naiba ne-o folosi nouă să ştim semiotică ? Ce, campaniile se fac cu semioză infinită? Ei bine, da! Şi am descoperit asta surfând într-o pauză. Am reţinut că sensul se naşte în cultură şi putem creea un infinit de semnificaţii.

Platon zicea ceva despre onomaturgi şi cum sensurile sunt stabilite printr-un contract social care duce la o convenţie. Păi fix ăsta e mesajul din spotul de mai jos! Give yourself a good name! – fii propriul tău onomaturg!

În plus, berea aia nu mai e un Heineken, e o busolă! Pentru că limbajul este pur convenţional iar dacă vreau ca berea aia să fie o busolă, ea poate fi o busolă în spaţiul meu cultural.

Ca să dovedim că nu numai Miruna poate să scrie pe blog despre ce învaţă la şcoală :))

Şi acum, să vă explic tactica: dacă mă încurc mâine, intru rapid pe blog şi mai citesc câte ceva ;))

6 comentarii. Leave new

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu