În State, tind să cred că îl depăşeşte pe JFK în popularitate. Sau dacă nu-l depăşeşte, îl ajunge sigur. Citeam undeva că pe TV, Obama n-a reuşit să-l depăşească pe Reagan la ratingul din momentul învestiturii. Sigur, asta pentru că atunci mediile live erau Radio-ul şi TV-ul. Dacă mai punem la socoteală miliardele de spectatori (pentru că a fost un adevărat spectacol), care au privit pe net, ne dă un număr mare rău. Cu toate astea, ca o ironie,  se va consemna în istorie că Obama nu l-a depăşit pe Reagan.

Interesant este modul în care a fost folosit brandul Obama şi în ce interacţiuni a intrat el. Pornind de la Shepard Fairey care i-a dedicat posterul care mai târziu a devenit o imagine simbol, până la multitudinea de artişti de la Hollywood care i-au susţinut candidatura. După alegeri putem spune că s-a încheiat perioada în care alte branduri erau asociate cu Obama pentru sprijinirea şi consolidarea acestui brand.

Acum urmează partea de pay-back, în care alte branduri se asociază cu Obama pentru a vinde. Şi am şi două exemple:

Pepsi – Yes You Can, pentru noul design al cutiilor de pepsi

Şi Yes We Can Sale de la BBDO Australia

Cel mai probabil, brandul Obama va putea fi folosit atât timp cât nu-i vor lipsi rezultatele în rezolvarea crizei din SUA. Oricum, e un fenomen interesant, care merită urmărit.

2 comentarii. Leave new

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu