Când au văzut clipul de mai sus, realizatorii spoturilor Catena şi Profi au început să plângă în pumni. Ei de ce nu s-au gândit la aşa ceva? Lor de ce nu le-a venit ideea? Chiar şi creativii spotului Aurasma au rămas puţin descumpăniţi (deşi la început erau două tabere).
L-am pus şi pe Facebook zilele trecute, dar am simţit nevoia să-l arhivez pe blog.













7 comentarii. Leave new
Uau. Gata, fara cuvinte.
Asta e mai tare decat reclama din 336 la „Stress Control”! (cine a vazut-o stie…).
E cam lunga, dar eu zic ca se poate face de 30 de sec, dimineata la PROtv.
Eu nu-mi dau seama…ăsta e un spot publicitar? :))
Mulțumesc mult pentru acest clip. M-am uitat de vreo trei ori la el, timp în care am râs cu lacrimi :))
Cat am fost la Experience Hotel a fost soundtrack pentru echipa de regizori, nu stiu de unde a aparut. L-am vazut acum si pe Pagina de media, cred ca aia e sursa.
hombre, dar te-ai gandit cam cine este targetul acestui clip? 😉
ca sigur nu romanul cu studii superioare si cu venituri medii sau peste din spatiul urban…
eu cred ca o sa prinda chiar bine… acolo unde si la cine trebuie
ce nu inteleg e pe ce post se poate difuza un clip publicitar atat de lung 😀
🙂 zici?
Mai mult ca sigur o sa se difuzeze pe Etno Tv ca un videoclip, doar se poate incinge si-o hora;)