S-au incheiat inscrierile la Olimpiadele Comunicarii, cu chiu, cu vai am reusit sa trimit formularul de inscriere… Detalii aici
Cu ajutorul Carinei am tras si cateva concluzii despre editia 2008. Lumea a fugit de Advertising… Adevaru e ca mi-a fost al naibii de greu sa ma concentrez pe imbunatatirea imaginii Politiei romane cand la tot pasul vedeam numai acte de incompetenta si dovezi ale prostiei nemarginite.
Totusi nu inteleg care e logica unui grup care isi alege proba in functie de tema de preselectie…multi au facut asa…
Adica.. daca e ceva mai usor la Comunicare institutionala ma bag acolo desi vreau Advertising? Ce strategie mai e si asta? Bun…vreau neaparat sa intru si eu la olimpiade…si daca tot e mai simplu acolo..de ce nu?Oricum..stabilirea temelor a fost facuta pentru promovarea celorlalte 3 probe dupa ce ani la rand Advertisingul a fost vedeta competitiei.Ideea a fost simpla.Dam o tema imposibila (nu-mi spune ca ti s-a parut usor sa-l promovezi pe garcea) la advertising si ceva mai usor la celelalte.Nici nu pot sa-i condamn…i mean..anu trecut au avut oamenii o campanie foarte draguta in care sfatuiau discret lumea sa-i scuteasca de idei proaste.anu asta se scutesc singuri…si lumea chiar a fugit…
Mie mi-a placut foarte mult tema de la comunicare institutionala… chiar aveam cateva idei…
In schimb daca n-a fost loc la advertising, PRu a rupt.Din cate stiu la PR sunt cele mai multe echipe…PRul fiind un fel de solutie de mijloc…clientii sunt ok… nici tema nu e chiar rea..sa-i dam bataie…
In afara de PR campania de promovare a celorlalte 2 probe nu prea a reusit…sunt ca de obicei cenusaresele competitiei…prin urmare…studentii cer mai mult ca sa renunte la advertising si PR…
Din ce stiu la advertising o sa fie o concurenta destul de puternica.. Well… foarte bine.. let the games begin! 😀
(nu ma apuc de siroposenii care sa descrie cum am format echipa…a fost destul de simplu…2 telefoane o fereastra de mess, un „hai maaaa” si gata).
UPDATE: datele de aici ma contrazic.tot la advertising participa lumea cel mai mult…
1 comentariu. Leave new
Eu am scris si niste date pe baza echipelor cu blog, dar nu e exclus ca multe dintre echipele participante la advertising (de exemplu) sa nu aiba blog.
Si desi e posibil ca numarul echipelor de la comunicare institutionala si comunicare politica sa fie mai mic decat la celelalte probe, cred ca va creste fata de anii trecuti 🙂 Parerea mea…