Nu pricep de ce oamenii de la suport tehnic de la RDS ne iau drept cretini. Apreciez toata partea cu Start–> Control Panel–> Network Connections, dar as vrea ca macar o data tanti de la celalalt capat al firului sa inteleaga in momentul in care ii spun: „doamna, ma descurc cat de cat… nu trebuie sa-mi explicati chiar in detaliu”.
Ar fi de apreciat sa nu ma mai puna de 10 ori sa refac conexiunea dupa ce ii explic eu ca facut-o deja de 2-3 ori si nu merge.
Si in final, ca sa fie totul ok… adopta atitudinea de.. „la mine in computer arata ca totul e ok… va rog sa mai incercati cu conexiunea aia”
Norocu lor e ca se intampla doar o data la cateva luni chestia asta…
6 comentarii. Leave new
mie desteptii de la RDS mi`au spus ca nu merge conexiunea pt ca nu e bun laptopu` meu.. 😐 claarr..
la mine a durat mai mult pana mi-am dat seama ca de fapt nu aveam placa de retea, dar sa nu mai ziceti la nimeni…
Niciodata nu m-au ajutat noobii aia cu ceva.
Si mie mi-au explicat de parca m-am nascut ieri cum se intra in network connections – dar faza e ca majoritatea poporului roman chiar e atat de imbecil incat nu stie nici asta.
Oricum, problemele nu erau de genul ce ziceau ei, de fiecare data a trebuit sa-mi dau seama singur.
nu cred ca tine de imbecilitate faptul ca cineva nu stie asta, ci de necunoastere…cineva e imbecil cand nu e in stare sa faca un acord, rider 🙂
@radu: ai dreptate, majoritatea oamenilor n-au nicio treaba cu calculatoru… si nu e ceva legat de varsta.. sunt unii care la 40 de ani stau pe torrente si altii care la 18 nu stiu sa instaleze un program
idem UPC.