Am primit reclamaţii că n-am scris despre închiderea agenţiei Team Advertising. Săptămâna trecută au vuit blogurile şi mai ales ziarele despre ‘efectele crizei’ în publicitate. Vai, vai s-a închis agenţia lu Sârbu. Să începem cu un exerciţiu de memorie:

Cine îşi aminteşte vreo lucrare de-a agenţiei din ultimii doi ani? Una… Clienţi aveau, cică, dar mie nu-mi vine în cap nimic din ce-au făcut de curând. Habar n-am cine lucra acolo, ce lucrau băieţii ăia şi mai mult decât afilierea la Y&R nu ştiu nimic despre ei. Sigur, Danone recicla nişte spoturi din occident şi au făcut porcuşorul ‘Comentezi?’. Dar asta e de pe vremea în care era Şerban Alexandrescu acolo (dacă nu mă înşel). Iar vestea că au pierdut afilierea e din septembrie 2008. Numai că din lipsă de subiecte se reciclează ştiri mai vechi.

Cu noul sponsor al naţionalei, altă nebunie. Am citit azi o grămadă de articole despre ‘super marca românească’ bla bla, de parcă  nu se ştie de 3 luni că Bergenbier a pierdut contractul şi Ursus o să fie noul sponsor. Chiar şi Tolontan anunţa asta prin octombrie…

Dar lasă că românii n-au memorie prea bună şi putem să reciclăm ştiri la nesfârşit. Aştept cu interes un Breaking News când Obama va deveni preşedintele SUA.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Meniu