Cum stăteam ieri liniştit şi tro îmi vedeam de treabă, primesc un mail pe care n-aş fi crezut că o să-l primesc în veci.

De Lemonade Movie v-am mai spus deci ştiţi că-i vorba de un documentar independent despre viaţa oamenilor care lucrau în advertising înainte să vină criza şi care au fost puşi pe liber.

Pentru că mi-a plăcut subiectul, m-am abonat la un newsletter de pe site-ul oficial al filmului iar ieri am primit mail cu titlul “Invitation to unsubscribe”. Mi s-a părut cel puţin ciudat, mă gândeam că am făcut vreo prostie.

În mare zicea că Lemonade, filmul pentru care m-am înscris, e deja pe mai multe televiziuni de documentare şi că şi-a trăit traiu, acum Lemonade: Detroit e în lucru. Dar…

But you signed up for “Lemonade” emails, not “Lemonade: Detroit” emails. So I would like to give you this chance to unsubscribe. If by Wednesday, you haven’t removed yourself from the email list, I will start sending you occasional updates about “Lemonade: Detroit” and other future productions.

Adică în mare, eu poate nu mai vreau updateuri şi cu Detroit, de ce să mă spameze?

Puteau foarte bine să trimită următorul newsletter şi să ai acolo buton de unsubscribe. Dar oamenii au ales să fie civilizaţi. Adică fix invers faţă de cum se întâmplă în România.