Romtelecom a lansat lui campania Ce mai e sigur printr-un teasing pe Zoso.ro, BogdanaButnar.ro şi Piticu.ro.
După ce Gândul a trecut pe online exclusiv, CTP descoperă că există viaţă şi după print. Vineri a apărut ultima ediţie tipărită a cotidianului Gândul.
Ogilvy a lansat noua campanie dedicată The Money Channel. Foarte proastă. Extrem de proastă. Detalii aici şi aici.
În urma discuţiilor legate de traficul extern al GSP, Augustin Roman a cerut SATI transparenţă maximă în ceea ce priveşte referralii. Poate părea halucinant, dar #nuepăcăleală.
Miercuri se lansa MediaBrief.ro, o platformă de monitorizare a social media la concurenţă cu ZeList Monitor şi MediaIQ.
Webkino.ro (platformă a uneia dintre firmele la care e asociat/şef/strateg Dragoş Stanca) lansa online Periferic. Prima premieră online a unui film românesc. Concomitent cu premiera din cinematograf adică.
Aşa cum anunţam în urmă cu câteva săptămâni, Ioana Mănoiu este reprezentantul României în juriul Cannes Lions la secţiunea PR. Detalii.
În alte ştiri pe scurt, Timişoreana a lansat campania Drumul Mingii, Messi a strâns 7 milioane de fani pe Facebook în 7 ore, 7 sezoane de Mad Men vor fi disponibile pe Netflix iar Youtube testează platforma de live streaming.
1 comentariu. Leave new
Astept sa imi aprobe un comentariu la acel articol. Am mai asteptat si la altul, dar se pare ca i-a deranjat faptul ca i-am laudat.Acumle-am spus parerea : „gsp.ro este cel mai bun site, va iubesc. gsp are trafic de calitate, gsp are aticolece merita citite de toata lumea, inclusiv de cei ce nu au invatat sa citeasca. gsp este deasupra tuturor. Hai mai usor cu traficul din concursuri, cu traficul cumparat din Honolulu, in rest toate sunt la superlativ: foarte tari concursurile ce aduc trafic, foarte tari articolele ce au titlu mincinos, foarte de ***t faptul ca nu afisati un comentariu negativ. Atat am avut de spus.
Your comment is awaiting moderation.”