E normal să dăm la aprobat advertorialele? Nu.
Vine mâine sfârşitul lumii? Nu.
Rezolvăm ceva în privinţa cailor de la Letea cu un flashmob şi două cauze pe Facebook? Nu.
Rămâne Olăroiu la Steaua? Nu.
Dă-mi un ecler!
Cumpără de pe eMAG cu acest link
Ce mai zice lumea.
- Nicu la „Ce ne leagă” – pe 7 octombrie la Maison Créative
- hoinaru la „Ce ne leagă” – pe 7 octombrie la Maison Créative
- Nicu la „Ce ne leagă” – pe 7 octombrie la Maison Créative
- hoinaru la EAFC 26: Rămâne cum am stabilit, aştept Black Friday
- Carmen la Ce de lucruri mişto s-au pierdut odată cu arhiva Trilulilu
- Cosmin la EAFC 26: Rămâne cum am stabilit, aştept Black Friday
- Violeta la Băieţii deştepţi de ieri şi de azi
- Lermontov din Iclod la Cumpăraţi chestii de pe Temu? (2025)
6 comentarii. Leave new
La prima intrebare: de ce nu?
se presupune ca pe blogger il duce capul indeajuns de mult incat sa scrie ce trebuie intr-un advertorial dupa niste cerinte ale agentiei. daca agentia se indoieste de capacitatile bloggerului de a intelege ca totul e un business, atunci nu are sens colaborarea.
Credeam ca te referi la agentii. Now, that makes sense 😛
nu 😛 agentiile e normal sa verifice cu clientul ce trebuie sa se scrie. dar mai departe ii dai bloggerului niste directii si il lasi in pace.
In legatura cu intrebarea no1, ai dreptate, insa unele exceptii sunt acceptate. Ex: clientul e nou si agentia iti spune ca e speriat sau clientul a avut alte experiente nasoale cu alti bloggeri. Le-am patit pe ambele.
eh, in cazul meu, daca agentia nu stie ca sunt si eu tot piarist si inteleg perfect ce se petrece in sufletul lor, n-are sens sa mai vorbim 🙂
daca n-ai incredere intr-un alt piarist, care intamplator are si un blog, atunci in cine sa mai ai incredere? 😛