in Advertising/PR

Iar facem campanii de succes

La Şcoala ADC*RO ni se spunea că orice idee care ni se pare genială e foarte probabil să se fi făcut deja. Şi tind să cred că aşa e. Nu vreau să fiu ăla rău şi să spun că am dat peste încă o idee copiată în advertisingul românesc. Avem două campanii: una la Vodafone, care a apărut pe Twitter zilele astea (vedeţi mai sus case-study). Cineva se mira cât de deştepţi sunt publicitarii noştri şi cum fac ei campanii pentru asigurările de telefonie mobilă.

Cealaltă campanie a luat nişte premii pe la Cannes acum 2 ani, sau cel puţin a fost nominalizată. Cert e că mi-a rămas în cap şi astăzi am avut timp s-o caut şi s-o găsesc. Oare seamănă? O fi copiată? Oare au copiat indienii de la noi? Ce ziceţi?

Repet, nu dau niciun verdict, şi aşa zice lumea că sunt hater şi troll. Eu pun pe masă două idei. Ce să-i faci, dacă am o memorie bună…

9 comentarii. Leave new

  • Nu cred ca a spus nimeni ca campania lor ar fi originala. Daca la ei a functionat, atunci hai sa incercam si la noi sa vedem ce se intampla.

    Răspunde
  • ultima oara cand am verificat, un creativ nu era platit sa adapteze sau sa preia idei premiate in afara 🙂 si daca e asumata adaptarea, de ce nu e mentionat pe undeva? 🙂

    Răspunde
  • La ei o initiaza si o face Politia, la noi Politia n-are bani nici sa-si plateasca angajatii. Eu zic ca asta e o problema mai mare decat plagiatul.

    Răspunde
  • @hoinaru: Nu stiu, nu cunosc.
    Dar pe ideea ta ar trebui ca fiecare reclama la, nu stiu, detergenti de spalat gresia sa fie diferita. Nu tu soacra care vine si face scandal, nu tu gospodina care uneori e MILF, uneori nu si lista poate continua.

    Atata timp cat nu spun ca vai, ce tarie am avut noi, e ok din punctu meu de vedere.

    Răspunde
    • poate nu esti familiarizat cu mediul, dar ce vezi mai sus in jpeg este un studiu de caz. astea de obicei sunt inscrise la festivaluri. chiar o sa urmaresc sa vad daca e inscrisa chestia asta 🙂 ar fi usor ironic.

      oricum, daca faci o preluare de genul asta, nu te mai apuci s-o arati lumii. iei banii de la client si gata.

    • Ah, daca e vorba de concursuri, atunci nu e ok.

  • Bai ai naibii tineri! Ai fi zis ca utilizarea intensa a internetului le oboseste memoria :))

    Răspunde
  • sictir . ideea voastra de publicitate nu seamana deloc cu cea din occident . nu c-ar trebui . dar parca tot e mai bine sa inveti de la unu’ mai destept ca tine .

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu