La Şcoala ADC*RO ni se spunea că orice idee care ni se pare genială e foarte probabil să se fi făcut deja. Şi tind să cred că aşa e. Nu vreau să fiu ăla rău şi să spun că am dat peste încă o idee copiată în advertisingul românesc. Avem două campanii: una la Vodafone, care a apărut pe Twitter zilele astea (vedeţi mai sus case-study). Cineva se mira cât de deştepţi sunt publicitarii noştri şi cum fac ei campanii pentru asigurările de telefonie mobilă.

Cealaltă campanie a luat nişte premii pe la Cannes acum 2 ani, sau cel puţin a fost nominalizată. Cert e că mi-a rămas în cap şi astăzi am avut timp s-o caut şi s-o găsesc. Oare seamănă? O fi copiată? Oare au copiat indienii de la noi? Ce ziceţi?

Repet, nu dau niciun verdict, şi aşa zice lumea că sunt hater şi troll. Eu pun pe masă două idei. Ce să-i faci, dacă am o memorie bună…