Ieri seară am participat la lansarea unei ediţii limitate de produse Canyon – X-Ray, realizată de Hugh Turvey, artist cunoscut pentru lucrările sale realizate cu ajutorul razelor X. Canyon este brandul care încearcă să surprindă cât mai des, care inovează şi investeşte în promovare. N-am testat produsele lor, însă presupun că nu sunt doar colorate frumos, ci şi performante (altfel n-ar rezista pe piaţă, au şi hipsterii nevoile lor).

Colecţia în sine nu mă preocupa foarte mult, însă în ultima vreme am fost interesat destul de mult de organizarea de evenimente. Aşa că am răspuns multor invitaţii din dorinţa de a face o evaluare a serviciilor şi a conceptelor pe care le propun agenţiile de PR. Nu i-aş spune chiar spionaj, ci mai degrabă un soi de observaţie participativă menită să mai reducă din evenimentele “experiment” pe care toată lumea le face mai devreme sau mai târziu.

Evident, erau şi alţi colegi din blogosferă veniţi cu diferite obiective. Dănuţ nota totul ca să scrie la gazetă, Alina Cst venise să studieze lucrările lui Hugh Turvey, Carmen Albişteanu era cu ochii pe bloggerii care sunt în campanii, Pandutzu venise să dea check-in. Era şi un băiat cu perciuni renascentişti care venise să mănânce. Fiecare cu treaba lui. Pe voi ce vă face să mergeţi la un eveniment?