Până să ajungi la conferinţe gen How to web, Netcamp sau chiar Webstock, e indicat să începi cu conferinţele studenţeşti. Eu am fost prin facultate la o serie de evenimente dedicate studenţilor, organizate atât de asociaţia din care făceam parte – DaAfaceri, cât şi de alte asociaţii.
De multe ori nivelul discuţiilor la astfel de conferinţe e foarte ridicat, iar tot mai mulţi profesionişti din diferite domenii acceptă să participe. Anul acesta MarkeTHINK, seria de workshopuri organizate de DaAfaceri, adună nume importante din domeniul comunicării: Sorin Psatta, Răzvan Mătăşel, Bogdan Theodor Olteanu, Mugur Pătraşcu şi nu numai.
Până pe 6 decembrie, orele 23:59, mai aveţi timp să aplicaţi pentru unul dintre cele 30 de locuri la workshopurile ce vor avea loc între 12 şi 15 decembrie. Programul detaliat e aici. Lista de speakeri este aici. Şi pentru că s-au mai schimbat vremurile, veţi avea ocazia să realizaţi o campanie integrată de marketing pentru Grolsch, un brand foarte cool, la care s-a muncit mult încă de la lansare.
Puteţi aplica pentru MarkeTHINK aici.
Despre DaAfaceri
DaAfaceri este o organizatie de studenti din ASE, infiintata in 2003. DaAfaceri
urmareste dezvoltarea spiritului antreprenorial in randul studentilor si dezvoltarea
profesionala a acestora pentru o mai buna integrare in mediu de afaceri din Romania.Persoana de contact
Project Manager Carmen Meculescu carmen.meculescu@daafaceri.ro
3 comentarii. Leave new
marke think? market hink? whatthe fuck?
lasa-ti-le naibii de „jocuri de cuvinte”, ca parca oriunde ma uit sunt numa’ gesepizme si sportroizme…
E un nume mostenit. Are multi ani 😛
la multi ani!