
Subiectul săptămânii a fost legat Super Bowl şi recordul de 2 milioane de spectatori care au văzut meciul online (în SUA). Evident, toată lumea a avut o părere legată de reclame. Detalii.
Mediafax a împlinit 20 de ani şi desfăşoară o campanie pentru cititori. Detalii.
Groupon a încheiat pe minus în 2011. 350 de milioane de dolari pierdere. Detalii.
Miercuri şi joi a avut loc EcomTim 2012. Un rezumat al primei zile aici.
Marius Pahomi a anunţat plecarea de la conducerea MEC pentru un proiect despre care probabil că vom auzi în următoarea perioadă şi în care ştim că e implicat „unul dintre cei mai grei oameni de business din România”. Detalii.
Dilema Veche introduce plata online. Vor fi doar anumite secţiuni contra cost, dar uşor-uşor se ridică şi la noi pay-wall-ul. Detalii.
Refresh.ro pregăteşte raportul blogosferei româneşti pe 2011 şi adună date prin intermediul unui chestionar. Detalii.
Luni a ieşit la iveală ZeroŞtiri un site de ştiri la care contribuie Vali Petcu, Laurenţi Balaban şi Dorian Prodan.
Alte ştiri pe scurt: încep înscrierile la AdPrint, s-a lansat Chrome pentru Android, BT Junkie s-a închis de bună-voie, mai pleacă cineva de la Yahoo, prin toată Europa s-a protestat împotriva ACTA, LinkedIn ajunge la 150 de milioane de utilizatori iar hackerii de la Anonymous au spart siteul CIA.