Subiectul săptămânii a fost legat Super Bowl şi recordul de 2 milioane de spectatori care au văzut meciul online (în SUA). Evident, toată lumea a avut o părere legată de reclame. Detalii.

Mediafax a împlinit 20 de ani şi desfăşoară o campanie pentru cititori. Detalii.

Groupon a încheiat pe minus în 2011. 350 de milioane de dolari pierdere. Detalii.

Miercuri şi joi a avut loc EcomTim 2012. Un rezumat al primei zile aici.

Marius Pahomi a anunţat plecarea de la conducerea MEC pentru un proiect despre care probabil că vom auzi în următoarea perioadă şi în care ştim că e implicat „unul dintre cei mai grei oameni de business din România”. Detalii.

Dilema Veche introduce plata online. Vor fi doar anumite secţiuni contra cost, dar uşor-uşor se ridică şi la noi pay-wall-ul. Detalii.

Refresh.ro pregăteşte raportul blogosferei româneşti pe 2011 şi adună date prin intermediul unui chestionar. Detalii.

Luni a ieşit la iveală ZeroŞtiri un site de ştiri la care contribuie Vali Petcu, Laurenţi Balaban şi Dorian Prodan.

Alte ştiri pe scurt: încep înscrierile la AdPrint, s-a lansat Chrome pentru Android, BT Junkie s-a închis de bună-voie, mai pleacă cineva de la Yahoo, prin toată Europa s-a protestat împotriva ACTA,  LinkedIn ajunge la 150 de milioane de utilizatori iar hackerii de la Anonymous au spart siteul CIA.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Meniu