Subiectul săptămânii a fost legat Super Bowl şi recordul de 2 milioane de spectatori care au văzut meciul online (în SUA). Evident, toată lumea a avut o părere legată de reclame. Detalii.

Mediafax a împlinit 20 de ani şi desfăşoară o campanie pentru cititori. Detalii.

Groupon a încheiat pe minus în 2011. 350 de milioane de dolari pierdere. Detalii.

Miercuri şi joi a avut loc EcomTim 2012. Un rezumat al primei zile aici.

Marius Pahomi a anunţat plecarea de la conducerea MEC pentru un proiect despre care probabil că vom auzi în următoarea perioadă şi în care ştim că e implicat “unul dintre cei mai grei oameni de business din România”. Detalii.

Dilema Veche introduce plata online. Vor fi doar anumite secţiuni contra cost, dar uşor-uşor se ridică şi la noi pay-wall-ul. Detalii.

Refresh.ro pregăteşte raportul blogosferei româneşti pe 2011 şi adună date prin intermediul unui chestionar. Detalii.

Luni a ieşit la iveală ZeroŞtiri un site de ştiri la care contribuie Vali Petcu, Laurenţi Balaban şi Dorian Prodan.

Alte ştiri pe scurt: încep înscrierile la AdPrint, s-a lansat Chrome pentru Android, BT Junkie s-a închis de bună-voie, mai pleacă cineva de la Yahoo, prin toată Europa s-a protestat împotriva ACTA,  LinkedIn ajunge la 150 de milioane de utilizatori iar hackerii de la Anonymous au spart siteul CIA.