Ştirea importantă despre Super Bowl este că s-a calificat din nou echipa la care joacă iubitul lui Taylor Swift. Cam ăsta e nivelul la care a ajuns Super Bowlul.
Ce-i drept, la ce probleme au americanii, partea asta cu Super Bowlul deja trece la „şi altele”.
Diverse
Este ediţia 59, adică LIX. Meciul este pe 10 februarie, la 1:30 noaptea. În România meciul e transmis pe Voyo, iar comentatori vor fi Smiley, Costin Ştucan şi Cătălin Oprişan.
Se vor bate pentru trofeu Kansas City Chiefs şi Philadephia Eagles. E finala de acum 2 ani, care a fost câştigată atunci de Chiefs. Anul trecut tot Chiefs au luat Super Bowlul, ceea ce înseamnă că sunt favoriţi şi că s-ar putea să câştige 3 titluri consecutive (mai exact, inele de campion, cum au ei).
NFL Game Pass a fost preluat de DAZN, aşa că puteţi vedea meciul şi pe net, pentru 4 lei. Inclusiv half-time show-ul. Nu ştiu dacă include şi reclamele, ei zic că este „the real American broadcast”.
Anul ăsta e rândul Fox să transmită meciul, în baza rotaţiei pe care o au cu CBS şi NBC.
Se pare că va veni Donald Trump la meci, deci securitatea va fi maximă.
Half Time Show
Kendrick Lamar o să cânte în pauză, iar Jon Batiste va intona imnul. Nu pot să spun că aştept cu interes niciunul dintre performance-uri. Pare să fie un an mai slow din toate punctele de vedere. Măcar să fie meciul ok.
Reclame
Sloturile s-au vândut din luna august în mare parte, la 7 milioane de dolari. Însă după incendiile din California s-au retras anumiţi advertiseri, iar Fox a profitat şi a vândut pentru 8 milioane sloturile disponibile. Ce a concluzionat presa? Că un spot de 30 de secunde a ajuns să coste 8 milioane de dolari. Ceea ce nu e prea corect. Mai jos lista din ultimii ani.
2006 – 2,5 milioane de dolari
2007 – 2,6 milioane de dolari
2008 – 2,7 milioane de dolari
2009 – 2,3 milioane de dolari – cu un maxim de 3 milioane
2010 – 2,5 milioane de dolari – cu un maxim de 2,8 milioane
2011 – 3,0 milioane de dolari
2012 – 3,5 milioane de dolari
2013 – 4,0 milioane de dolari
2014 – 4,0 milioane de dolari
2015 – 4,5 milioane de dolari
2016 – 4,9 milioane de dolari
2017 – 5,0 milioane de dolari
2018 – 5,0 milioane de dolari
2019 – 5,2 milioane de dolari
2020 – 5,5 milioane de dolari
2021 – 5,5 milioane de dolari
2022 – 6,5 milioane de dolari – cu un maxim de 7 milioane
2023 – 7,0 milioane de dolari
2024 – 7,0 milioane de dolari
De urmărit
David Beckham, Matt Damon, Matthew McConaughey sunt doar câteva dintre vedetele care joacă în spoturi anul ăsta.
În ceea ce priveşte brandurile, lipsesc mulţi producători auto: BMW, Mercedes, Audi, Volkswagen. De fapt, doar Jeep şi Kia şi-au anunţat până acum prezenţa, ceea ce ar fi un minim istoric pentru domeniul auto la SuperBowl.
DoorDash mi se pare că o dă în bară masiv cu spotul de anul ăsta, după ce anul trecut au rupt cu campania cu premiile din fiecare reclamă de la Super Bowl.
Meta, Open AI, Booking.com sunt doar câteva dintre companiile de tehnologie prezente anul ăsta. Şi că tot veni vorba de AI, mă aştept să fie prin toate reclamele ceva trimiteri la AI.
AdWeek are un tracker detaliat cu toate ştirile.
Pentru super-pasionaţi: preview 2011, review 2011, preview 2012, preview 2013, review 2013, preview 2014, review 2014, preview 2015, preview 2016, review 2016, preview 2017, review 2017, preview 2018, review 2018, preview 2019, review 2019, preview 2020, preview 2021, preview 2022, preview 2023, preview 2024, review 2024.
1 comentariu. Leave new
Soţul decorului de la Masterchef ce legătură are cu sportul ăsta? Sau a fost adus doar pentru a comenta intonarea imnului?