Trecuseră 5 minute de la finalul meciului dintre Liverpool şi Cardiff City (încheiat cu victoria cormoranilor) şi pe site-ul oficial al lui LFC era deja bannerul de mai sus. Linkul trimite către secţiunea specială de pe magazinul online, secţiune în care sunt produse branduite cu Liverpool – Câştigătoarea Carling Cup 2012.
Oamenii au avut pregătit totul şi după final au postat imediat, motiv pentru care siteul abia mai merge. Cam aşa se face marketingul sportiv în zilele noastre. Şi pun pariu că vor construi enorm pe baza acestui trofeu.
5 comentarii. Leave new
Nu e Liverpool 😀
Deci like! Asa se face treaba…
[…] când în când Alex mai scrie câte ceva despre Liverpool și apreciez când o echipă de fotbal se folosește de mijloacele moderne de comunicare (știu, […]
Salut:) rusine mie ca nu am descoperit un cormoran mai devreme:D..si eu sunt fan Liverpool de fff mult timp si mi-ar placea sa keep in touch:)
N-am mai scris de ceva timp de LFC pentru ca: 1. n-am avut despre ce sa scriu 🙂 si 2. n-am vrut sa intoxic doamnele si domnisoarele care citesc blogul cu pasiunea mea fotbalistica. Dar inca urmaresc foarte atent. Momentan sunt cam dezamagit de campania de achizitii.