
RCS-RDS continuă războiul cu trustul Intact. De data asta au refuzat să plătească 7 milioane de euro pentru transmisia Antenelor şi au scos posturile din grila abonaţilor DTH. Detalii.
Refresh.ro a început să publice rezultatele studiului BR 2011 la care au participat 700 de bloggeri. Detalii.
În cadrul High Impact Friends, eveniment organizat de revista Biz, Air France KLM a prezentat departamentul de social media al companiei. Detalii.
Contul de digital al Vodafone a fost câştigat de Kubis Interactive. Detalii.
Alte ştiri pe scurt: a fost anunţat SEM Days, Mediafax.ro a lansat versiunea pentru iPad, Brandient a câştigat un premiu de design pentru eMag, contul BancPost merge la Lowe, la Coachella a apărut o hologramă a lui Tupac, Huffington Post a câştigat un Pulitzer, Klout a introdus Brand Squads, IKEA intenţionează să comercializeze electronice, iar Facebook a adăugat butonul „Listen” pe paginile muzicienilor.