La începutul săptămânii Vodafone a lansat noua campanie de brand. N-am reuşit să văd până ieri noul spot, care a apărut deja pe toate blogurile. Cei mai mulţi oameni cu care am vorbit sunt super încântaţi de „Împreună”, eu l-am vizionat de câteva ori şi am încercat să-mi dau seama de ce mi se pare un clip bunicel spre mediocru.

Cu liniuţă:

– au ales vocea lui Victor Rebengiuc pentru a da greutate vorbelor (cum să nu-ţi placă un spot cu Rebengiuc, incultule? E cu un actor mare, deci e mişto.) Mişcarea a fost deşteaptă. BUN

– au găsit multe insighturi legate de viaţa din România – BUN

– dar le-au înghesuit pe toate în 2 minute – RĂU

– „suntem mulţi, sau am rămas puţini? anul acesta am rămas cu 2 milioane mai puţini; dar oare sufletul ce spune?” – nu văd ce rost are prima întrebare, dacă plecăm de la premisa că suntem cu 2 milioane mai puţini. copywritingul e, pe alocuri, RĂU

– mesajul cheie – „noi mizăm pe împreună, împreună suntem mai puternici” – BUN

– contextul în care lansează Vodafone această campanie e extrem de prost, mai importantă ar fi o îmbunătăţire a serviciilor şi a relaţiei cu clienţii decât o nouă campanie de brand, deci aici e RĂU

Alte opinii?

4 comentarii. Leave new

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu