La începutul săptămânii Vodafone a lansat noua campanie de brand. N-am reuşit să văd până ieri noul spot, care a apărut deja pe toate blogurile. Cei mai mulţi oameni cu care am vorbit sunt super încântaţi de „Împreună”, eu l-am vizionat de câteva ori şi am încercat să-mi dau seama de ce mi se pare un clip bunicel spre mediocru.
Cu liniuţă:
– au ales vocea lui Victor Rebengiuc pentru a da greutate vorbelor (cum să nu-ţi placă un spot cu Rebengiuc, incultule? E cu un actor mare, deci e mişto.) Mişcarea a fost deşteaptă. BUN
– au găsit multe insighturi legate de viaţa din România – BUN
– dar le-au înghesuit pe toate în 2 minute – RĂU
– „suntem mulţi, sau am rămas puţini? anul acesta am rămas cu 2 milioane mai puţini; dar oare sufletul ce spune?” – nu văd ce rost are prima întrebare, dacă plecăm de la premisa că suntem cu 2 milioane mai puţini. copywritingul e, pe alocuri, RĂU
– mesajul cheie – „noi mizăm pe împreună, împreună suntem mai puternici” – BUN
– contextul în care lansează Vodafone această campanie e extrem de prost, mai importantă ar fi o îmbunătăţire a serviciilor şi a relaţiei cu clienţii decât o nouă campanie de brand, deci aici e RĂU
Alte opinii?













4 comentarii. Leave new
N-are finalitate sau call to action concret.
Se termina brusc, ca elefantul.
Imi zice toate lucrurile alea ca sa…ce?
macar daca-mi zicea sa vin in reteaua Vodafone, pt ca asa pot sa.. era ceva. Dar nu-mi zice nimic – imi starneste o „angoasa” si ma lasa asa, fara solutie.
@Ligia Adam: Poate mai lanseaza un spot care sa il continue pe acesta.
In spotul asta difuzat in timpul Super Bowl (si care a fost unul dintre cele mai apreciate spoturi) tot asa crezi ca sunt prea multe informatii in 2 minute? http://www.youtube.com/watch?v=_PE5V4Uzobc
Eu cand privesc spotul vodafone ma gandesc la Crysler. Asta e singurul lucru pe care il vad rau. Da, gasesti si „together?” in spotul Crysler.
Părerea mea.
http://mirceaordean.blogspot.ro/2012/06/social-uman.html