Pentru că m-a întrebat foarte multă lume în ultima vreme cu ce mă ocup, şi pentru că foarte mulţi oameni au impresia că sunt blogger cu normă întreagă, am zis că ar fi cazul să fac ceva pentru identitatea online a prăvăliei la care prestez.

În 2010, când am terminat facultatea, mi-am dat seama că nu e nicio agenţie românească de PR în care mi-aş dori să lucrez, aşa că am hotărât să-mi fac propria agenţie de comunicare, una de PR Online. Primele demersuri au fost făcute încă din 2008 (încă de atunci colaboram cu cei ce aveau să-mi devină colegi la Superior Media), dar pentru o vreme am fost convins că locul meu este într-un grup mare de comunicare.

La momentul respectiv agenţiile de PR clasic făceau eforturi mari să înţeleagă partea tehnică (multe încă au problema asta), în timp ce agenţiile de web development nu aveau oameni care să înţeleagă pe deplin obiectivele clientului.

Am creat Superior Media ca o entitate menită să acopere atât zona tehnică, cât şi strategia de comunicare.

Am aşteptat să construim un portofoliu solid pentru că aşa mi s-a părut normal. Am vrut să demonstrez că putem avea rezultate foarte bune doar pe baza competenţelor echipei, independent de notorietatea pe care am câştigat-o eu în ultimii ani.

Urmează ca în viitorul apropiat să venim cu o soluţie pentru companiile care îşi doresc să intre sau să evolueze în comunicarea online, dar momentan mai avem de pus la punct câteva detalii.

Desigur, în cazul în care vă putem ajuta, aşteptăm să ne contactaţi.