N-aş face prea multe declaraţii legate de campania „Românii sunt deştepţi”. A fost o idee simpatică o zi-două. Am văzut-o, am dat click, am trecut peste moment. Ideea a câştigat şi ceva premii la Cannes, bravo lor. Dar n-aş insista foarte mult pe asta pentru că, în fond, practica nu e foarte curată. Să pui oamenii să dea clickuri sau să caute o anumită sintagmă pentru a modifica rezultatele unui motor de căutare nu e ok. E un fel de spam-click.
Mai mult, în niciun caz n-aş da interviuri despre asta povestind mândru la aproape 1 an de la campanie. Şi sub nicio formă n-aş declara public toate ideile proaste care îmi trec prin cap. Mai ales pe aia cu donarea campaniei către Ministerul Afacerilor Externe.
“Vrem sa continuăm campania. Ne gândeam la un moment dat să o donăm Ministerului Afacerilor Externe, pentru că ei ar putea să angajeze nişte oameni să posteze mereu mesaje pe internet, să intreţină campania”
Practic, băieţii s-au gândit că ar fi o idee bună ca Statul Român să angajeze nişte postaci. Pentru că asta ar fi oamenii ăia dacă s-ar implementa gogomănia asta: nişte postaci plătiţi din bani publici să facă o activitate semi-corectă. Oare există în nomenclatorul de meserii slujba de postac?
Poftiţi domnilor, toate clickurile noastre! Numai consideraţi-ne şi pe noi deştepţi!