România a câştigat primele 2 meciuri din noua campanie de calificare la un turneu final. Însă preliminariile pentru Cupa Mondială de la Rio au adus o altă victorie, mult mai importantă, pentru naţionala noastră: un nou sponsor şi o nouă campanie de comunicare.
Ursus a venit cu o campanie destul de slabă anii trecuţi, spotul ăla inspirat după campaniile Adidas. Contractul s-a încheiat iar noul sponsor este Timişoreana, brand care îşi permite să comunice tradiţia, moştenirea strămoşească şi istoria neamului. Bună potriveală pentru o naţională care a avut performanţe pe vremea bunicilor noştri.
Excelent spotul de mai jos, de mult n-am mai văzut ceva atât de bine realizat în România. E aproape la fel de bun ca ăsta. Felicitări pentru imagine şi concept. Presupun că tot GMP sunt responsabili, bravo lor!
3 comentarii. Leave new
Sa le adunam acolo, cate una pe terenul de fotbal, alta pe terenul publicitatii. Conteaza la o adica. La cat mai multe!
Pentru nationala de ragaitori la colt de bloc 😀
La cat mai multe!!