Eram aseară într-un bar şi pe plasme rula ceva meci de golf pe SkySports. Neinteresant. Dar la un moment dat au început reclamele şi am văzut spotul de mai jos fără sonor, ba chiar cu mult zgomot de fundal. Am fost convins că anunţă vreun Max Payne sau un GTA până la final. Absolut bestial! Când am ajuns acasă am reuşit să ascult şi copy-ul care se pliază perfect pe concept. Acum nu-mi mai doresc decât să conduc o Toyota GT86 😀

5 comentarii. Leave new

  • Mare pacat ca standardul European este de 30s/ad, caci s-ar fi putut face chestii mult mai eneterainig, care sa faca calupul de publicitate usor de urmarit pentru clientul neimplicat in industria comunicarii.

    Chiar, ai idee cum s-a ajuns la diferenta de lungime a spot-urilor TV dintre EU si SUA?

    Răspunde
    • Andrei, e prima oara cand aud de asa ceva. Din cate stiu poti cumpara si calupuri de 45 de secunde sau chiar 1 minut. In Romania sigur exista varianta asta. Eu am vazut o varianta ceva mai scurta a spotului de mai sus, dar cred ca tot avea mai mult de 30 de secunde.

      Nici in state nu stiu de vreo reglemenare care sa interzica spoturi prea lungi. Cred ca mai degraba e vorba de costurile foarte mari.

      Daca ai vreun link legat de problema asta, do share!

  • Nu am un link legat de chestia asta, dar mi s-a spus la facultate că standardul prin România și Europa este de 30 sec/clip. Nu știu dacă e impus sau e doar o practică uzuală.

    Răspunde
  • Practica uzuala sigur e, dar din motive financiare, nu e ceva obligatoriu.

    Răspunde
  • Uite inca o reclama simpatica, in care Toyota ne inteaba care e pluralul de la Prius: https://vimeo.com/18746779 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Meniu