Două mari failuri ale HTC azi.
Mai întâi trimit nişte bloggeri la lansarea noului HTC One şi nu au răbdare să se termine evenimentul. Agenţia a dat comunicatul de presă cu poze şi specificaţii în timp ce urmăream live-tweetingul făcut de Radu. La 2 minute deja era articol pe zoso.ro. În momentul ăla mi-am pierdut tot interesul pentru lansare, o să mai intru mâine să văd dacă a prins Radu ceva informaţii extra. Era la mintea cocoşului că trebuie să le oferi măcar 1-2 ore la dispoziţie oamenilor pe care i-ai trimis acolo.
Şi seara apare prostia cu site-ul.
Sigur, se vor trezi oameni care să spună că e guerilla marketing, că au fost gândite greşelile, dar dacă ne uităm pe pagina globală ne dăm seama că e vorba doar de incompetenţă.
„What will you bring to life” se traduce prin „Ce te va inpira” şi „Experience it” se traduce prin „Încearcă-L. Fă clic”. Şi pentru că n-a mai intrat cuvântul „clic”, a rămas doar „Fă”. Ca să nu mai spun că e „L”, de parcă ar fi ceva sfânt.
Şi mai sunt curios de ceva, articole precum ăsta vor intra în monitorizare la „earned media”?
3 comentarii. Leave new
Avand in vedere ca modelul se numeste „One” si pe site scrie „Incearca-L”, am impresia ca e guerilla marketing semnat BOR.
Dumnezeiesc!
Macar daca era indemnul politically correct 🙂
„Încearcă-l fă/bă”… ca poate sunt baiat 🙂