În cazul în care lucraţi în comunicare şi nu vă uitaţi la Mad Men, ar fi bine să vă apucaţi cât mai repede. Ultimele două episoade sunt o lecţie pentru toţi comunicatorii care vorbesc prea mult despre clienţii lor.

Pe scurt (cu tot cu spoiler alert): un tip vorbeşte cu o copywriteriţă de la o agenţie concurentă şi îi povesteşte despre un pitch secret. Tipa ascultă, ia aminte şi intră pe fir. Pregăteşte ceva mai bun, intră în pitch şi îl câştigă, ba chiar face şi ceva damage de clienţi agenţiei concurente.

Morala: deşi angajaţii din alte agenţii par a fi prietenii tăi, rămâne un business. Nu e musai să vă duşmăniţi, dar nici să puneţi pe masă tot ce-aveţi în firmă.

Ştiu, ăla e un film. Dar ce faci când se întâmplă în realitate?

Una e să dai din casă amănunte care se pot da, informaţii vechi care nu pot influenţa în niciun fel mersul lucrurilor, alta e să povesteşti chestii importante.

3 comentarii. Leave new

  • În caz că nu ai fost atent pe final, nu a câștigat nici copywriterița contul respectiv. A fost câștigat de a treia agenție adusă în pitch. Doar că prima agenție a pierdut și conturile importante de la clientul respectiv, odată cu pierderea pitch-ului.

    Still, morala rămâne aceeași. După cum zicea, tovarășul Trâncă acum câteva săptămâni: „Discreția contează”.

    Răspunde
  • @Laurentiu Buica: si de fapt n-a intrat Peggy pe fir, ci seful ei. Si nu era neaparat o campanie mai buna. Si asa mai departe. Detalii, detalii, detalii. Not the point.

    Răspunde
  • Un comentariu acolo care poate fi plauzibil:

    „Cristian Baciu Poate te stiau si vroiau sa te dezinformeze.”

    Stiu ca nu e cazul, dar pe lumea asta e posibil orice.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu