În urmă cu vreo 2 săptămâni am susţinut, în premieră, un workshop pe teme de comunicare. Invitaţia a venit de la Asociaţia DaAfaceri, care organizează anual Business Intro – o şcoală de antreprenoriat pentru studenţi. În ziua dedicată promovării unei afaceri am vorbit puţin despre modul în care poţi creşte online vizibilitatea businessului tău. Un experiment interesant şi, sper eu, reuşit.
Şi dacă tot am spart gheaţa, o să repet experienţa la Timişoara, la sfârşitul săptămânii. Cristina şi Oltea m-au invitat să vorbesc în cadrul workshopurilor PR Beta. O premieră atât pentru ele, cât şi pentru mine. E primul an în care programul PR Beta include o zi de workshopuri, pe lângă un line-up foarte bun al conferinţei. Mă simt onorat să fiu lângă nişte oameni importanţi din zona de comunicare, mai ales că unii dintre ei mi-au fost profesori (fie că ştiau sau nu). Iar o să fiu mezinul grupului, cam ca de obicei.
O să am şi miercuri o scurtă prezentare de introducere a workshopului. Vom discuta despre cum comunici cu bugete cât mai mici, cât de jos poţi merge şi în ce cazuri poţi obţine rezultate fără buget de media. În fond, toată lumea ştie să facă campanii bune cu bugete foarte mari (ok, aproape toată lumea). Noi, la Superior Media, încercăm să eficientizăm tot procesul.
În plus, pentru că studiile de caz din afară sunt foarte mişto dar de multe ori imposibil de pus în practică pe piaţa românească, vom discuta pe exemple româneşti. Sunt sigur că asta va da un imbold şi altor companii, care vor vedea că se poate comunica bine şi la noi. Înscrierile pentru conferinţă şi workshopuri se fac aici.
1 comentariu. Leave new
Spor! Asteptam follow-up-urile 😉