Într-o piaţă tot mai „contractată”, cu termene de plată imense, cu agenţii de media care nu ştiu dacă apucă ziua de mâine, cu discounturi tot mai mari şi cu clienţi care înţeleg tot mai puţin şi vor tot mai mult, într-o astfel de piaţă e pur şi simplu o nebunie să lansezi o agenţie care să activeze în zona de marcomm.
O parte din echipa plecată de la Kaspersky România a luat-o pe drumul ăsta în urmă cu câteva luni şi a anunţat recent apariţia agenţiei Insight360 – poziţionată ca revenue factory. Accentul se va pune pe rezultate, fiind mai degrabă o agenţie de martketing care oferă şi servicii de branding şi comunicare.
Nu sunt sigur că e bine să oferi o gamă atât de variată de servicii, cred că a trecut vremea agenţiilor full-service, însă ştiu că oamenii de acolo au competenţe în domenii foarte vaste şi pot acoperi o gamă largă de cerinţe.
La prima vedere îmi pare o iniţiativă care se adresează companiilor mari, care au ceva bugete de cheltuit (măcar teoretic) şi care vor pe cineva care să discute pe limba lor. Şi-aici e foarte util backgroundul din corporaţie pe care îl au oamenii de la Insight360.
Rămâne de văzut câte astfel de companii mari vor reuşi să convingă, experienţa şi contactele sunt de partea lor. Cu siguranţă e o agenţie de urmărit şi ar putea reprezenta un indicator foarte bun pentru situaţia actuală din piaţă. Promit să revin asupra subiectului în vreo 6 luni.
4 comentarii. Leave new
teoretic, ai dreptate. practic, acum, când e foamea mare și se dau atâtea chifle e momentul oportun să deschizi o agenție.
o agentie ptr ce vali? in sfarsit a venit vremea cand se face diferenta intre teorie si practica.
cele bune…
pardon…Vali
aristide, pentru orice. dacă te-ai uitat un pic la peisajul agențiilor de online și conexe, e loc de mai bine.