workshops_prbeta

Au trecut primele două săptămâni de workshopuri PR Beta, studenţii din Cluj-Napoca şi Oradea au parcurs cele 6 zile de traininguri intensive pe teme de comunicare online, comunicare în situaţii de criză, media relations, branding, comunităţi şi bune practici pe Facebook.

Am întâlnit nişte tineri plini de entuziasm, care îşi doresc foarte mult să acumuleze cunoştinţe în zona asta de comunicare online. Li s-a oferit o şansă să înveţe mai mult decât ce primesc la facultate şi au aplicat cu inima strânsă sperând să fie acceptaţi. Şi-apoi au stat nemişcaţi câte 6 zile timp de 4 ore (a se citi 5, 6 sau chiar 8 ore, în funcţie de câte întrebări au fost pentru speaker) notând tot ce se putea nota. Au umplut pagini întregi cu informaţii şi mi-au amintit de entuziasmul cu care mergeam prin 2008 la cursurile de master ale lui Răzvan Mătăşel, când încă eram în anul 1 sau 2. Vorbisem atunci cu Răzvan să mă primească “pe naşpa” la cursurile de la FJSC şi a acceptat pentru că a văzut că îmi doresc să învăţ cât mai mult.

Şi până la urmă ăsta e cel mai mare câştig al acestor tineri, viitori comunicatori. Îndrăznesc să spun, cu riscul de a-i supăra pe Monica, Victor, Dragoş, Ştefan şi Alex, că le vor folosi în viaţă mult mai mult curiozitatea şi dorinţa de a învăţa decât cele 6 zile de workshopuri susţinute de noi. Sigur, demersul iniţiat de Oltea şi Cristina şi sprijinit de Romtelecom e extrem de util, mai ales pentru oraşele mai puţin conectate la online, dar fără o preocupare individuală continuă nu pot exista rezultate. De-asta m-am gândit anul acesta să încep workshopul cu nişte felicitări pentru studenţii care au ales să înveţe ceva mai mult decât e în programa şcolară.

PS: Înscrierile sunt încă deschise pentru Iaşi şi Braşov.