in Web

Yahoo a angajat-o la finalul anului trecut pe Katie Couric şi toată lumea vorbea de un fel de buletin de ştiri care urma să atragă foarte mult trafic. Pentru cine nu ştie, Katie Couric e în SUA un fel de Andreea Esca de la noi.

A trecut ceva timp şi putem observa că Yahoo a făcut ceva şi mai interesant, investind foarte mult în platforma de ştiri. Katie Couric ia diverse interviuri cu oameni importanţi, Michael Bloomberg de exemplu. Plus că i-au făcut blogul ăsta mişto pe Tumblr, să mai promoveze puţin platforma. Şi Yahoo s-a apropiat încă puţin de noţiunea de „content company”. Iar asta mă bucură foarte mult, deoarece confirmă direcţia bună în care se îndreaptă compania cu Marissa Mayer la cârmă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Meniu