Da, e o campanie la un produs românesc. Şi cu toate astea a ieşit ceva foarte mişto, cum n-am văzut pe la noi de mult timp.
Nici nu mai ţin minte de când n-a mai comunicat ceva interesant Dacia în România, altceva decât promoţii la maşini. Asta înseamnă, oare, că problema e la agenţiile româneşti? Refuz să cred!
Găsiţi detalii extra pe siteul Sponsor Day.
LE: Şi uite ce de material au creat pentru pagina de Facebook. Plus că e o campanie super bine dusă şi în offline, cu activări care anunţau campania la stadionul lui Udinese şi asocierea cu un concert mare pentru a creşte awarenessul.
Şi un amănunt interesant: Dacia a vândut 1 milion de Dustere în ultimii 4 ani, în Italia.
5 comentarii. Leave new
Foarte misto si foarte optimist in acelasi timp 🙂
Mi-a placut la nebunie! Si eu sunt curioasa de ce Dacia nu comunica la fel si la noi, insa poate alte piete justifica mai bine bugetele de acest fel in privinta potentialului de achizitie.
[…] via Hoinaru […]
E o mișcare inspirată și naturală de PR într-o piață cu mari dificultăți economice cum este Italia și unde Fiat încă domină. Astfel, creșterea brand awareness-ului Dacia are mare sens, pentru a-i atrage pe Italienii care se vor reorienta din ce în ce mai mult spre branduri mai ieftine.
În România mișcări de PR de acest tip nu se prea justifică pentru că aici Dacia are awareness și ceva vânzări iar, în plus, puterea de cumpărare a populației este net inferioară italienilor.
Faina campania. Ce vizibilitate si-a creat Dacia prin absenta siglei sale de pe tricouri, trebuie ca a fost fantastic. Si cat de mult contribuie campania asta la valoarea CSR-ului Dacia in Italia, e fabulos. In Romania o astfel de campanie nu isi are locul, Dacia e numarul unu atat la vanzari cat si la top-of-mind, in Italia e terenul bun pentru astfel de jocuri cu mintea oamenilor. Si ei de cati ani oare sunt sponsorii lui Udinese? Pare ca de-o vesnicie.