stroe_prbeta

Săptămâna trecută a avut loc la Timişoara a 4-a ediţie PRbeta. Mult mai mulţi speakeri, două paneluri în paralel pentru o jumătate de zi, plus workshopuri multe şi diverse în ziua 2. A fost altfel, cu alt loc de desfăşurare, altă atmosferă, alte probleme abordate. În acelaşi timp au fost şi alte aşteptări de la publicul timişorean. Dar tranziţia asta spre următorul nivel a ieşit bine, şi am văzut pentru prima oară în 4 ediţii (ok, 3 ediţii, că am lipsit în 2011) că n-a mai fost un eveniment organizat în aproape 2 oameni.

S-a simţit că e o echipă în spate, iar Cristina şi Oltea au putut să îşi mai tragă sufletul, n-au mai alergat să rezolve fiecare problemă apărută. Evident, au fost şi chestii care n-au mers perfect, vremea din Timişoara le-a dat mari bătăi de cap, dar am văzut o mulţime de oameni care au plecat entuziasmaţi. Asta spre deosebire de conferinţele de la Bucureşti unde lumea vine să bifeze încă o zi de networking.

Excelent panelul despre comunicarea culturală, cuplul de la Plai, tandemul de la Ideo Ideis, fetele de la Sziget şi Cristian Hordilă au zis fiecare nişte poveşti foarte mişto.

O altă descoperire a fost Mihnea Gheorghiu de la Publicis, care a ţinut în mână sala vreo oră cu tips and tricks din advertising. Asta în timp ce într-o sală paralelă discutau despre monitorizare reprezentanţii a două din cele mai importante tooluri din România: ZeList şi MediaIQ.

Mai multe detalii despre ce s-a vorbit în conferinţă găsiţi la Richie.

Cât despre workshopuri, pot să vă spun că al meu a ieşit bine, am vorbit despre pasiunea mea pentru ecler (şi am legat-o de social media, evident), m-am axat pe vânzări şi am reuşit să mă trezesc la 7 dimineaţa! Cred că trebuia să încep cu asta :D

Alte chestii despre PRbeta mai găsiţi şi pe pagina de Facebook.