Ieri s-au decernat premiile Sabre (sau, cum am citit pe undeva, premiile Sabre Awards), un fel de Oscaruri pentru PR.

N-am avut răbdare să caut toate studiile de caz, însă m-am uitat după chestiile cu bloggeri. Şi, printre altele, am dat peste o campanie făcută în Olanda, pentru MTV EMA 2013. Reţineţi anul, că e important.

Deci au analizat 15.000 de bloguri, au selectat 20, iar pe rezultate avem 195 de tweeturi, 49 de postări pe Facebook şi 2 clipuri pe Youtube. Şi tot ce au făcut a fost să le dea content şi să-i cheme la eveniment. Wow! Bun venit, 2009! Noi chiar stăm bine din punctul ăsta de vedere!

Acum înţelegeţi de ce Redescoperă România a cules tot ce se putea în materie de premii acum câţiva ani?

În altă ordine de idei, din zecile de nominalizări româneşti, au câştigat cate un Sabre doar Rogalski PR cu Coaliţia pentru o nouă prevenţie şi Golin Harris cu lansarea Vikings. Acu nu vreau să vă spun că v-am zis eu, dar.

2 comentarii. Leave new

  • O alta perspectiva ar putea fi ca, in industria de PR din Olanda, bugetul pentru bloggeri este trecut la „si altele”, intrucat presa lor inca este destul de puternica si livreaza, spre deosebire de bloggeri, care sunt putini. Blogurile reprezinta un canal exotic si putin luat in seama, cu un reach foarte mic si nu foarte de impact. Daca te uiti in cifre, audienta sau bani, probabil ca si la noi e cam la fel, desi, nu e de neglijat asta, studii de caz si incercari, cateodata de impact si reusite, sunt mult mai multe decat in Olanda, intamplator sunt la curent un pic mai mult cu ecosistemul de acolo.

    Răspunde
    • Dragos, stiu ca piata de la noi reprezinta o anomalie mai ales pentru vecinii mai apropiati, dar e un model bun, mai ales in contextul dat. Bloggerii au o voce importanta, pe alocuri schimba perceptii pentru o anumita categorie de oameni.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu