Ieri s-au decernat premiile Sabre (sau, cum am citit pe undeva, premiile Sabre Awards), un fel de Oscaruri pentru PR.

N-am avut răbdare să caut toate studiile de caz, însă m-am uitat după chestiile cu bloggeri. Şi, printre altele, am dat peste o campanie făcută în Olanda, pentru MTV EMA 2013. Reţineţi anul, că e important.

Deci au analizat 15.000 de bloguri, au selectat 20, iar pe rezultate avem 195 de tweeturi, 49 de postări pe Facebook şi 2 clipuri pe Youtube. Şi tot ce au făcut a fost să le dea content şi să-i cheme la eveniment. Wow! Bun venit, 2009! Noi chiar stăm bine din punctul ăsta de vedere!

Acum înţelegeţi de ce Redescoperă România a cules tot ce se putea în materie de premii acum câţiva ani?

În altă ordine de idei, din zecile de nominalizări româneşti, au câştigat cate un Sabre doar Rogalski PR cu Coaliţia pentru o nouă prevenţie şi Golin Harris cu lansarea Vikings. Acu nu vreau să vă spun că v-am zis eu, dar.