Probabil că aţi văzut deja cel mai nou spot creat de Papapya pentru DigiMobil, cel cu Belgravistan. Acum hai să facem o analiză pe text (şi imagine) şi să vedem cum e de fapt.
Reţetă simplă. În advertising sunt câteva reţete pe care le poţi aplica atunci când nu-ţi vine vreo idee de Cannes. Printre ele, şi reţeta cu consecinţa extremă. Produsul nostru este atât de… încât…X. Abonamentul este atât de ieftin încât ţările bogate l-au interzis.
Încărcat. Foarte multe elemente grafice, îţi vine să te uiţi peste tot, pentru că s-a muncit foarte mult la detalii. Muncitori care mănâncă sandvişuri cu aur, maşini aurite, parlamentarii merg cu Segway etc.
Lung şi obositor. Multitudinea de detalii şi un spot de 90 de secunde cu burtieră şi breaking news şi ritmul ăla de ştiri explozive nu face decât să obosească.
Amuzant. Dacă treci peste mulţimea de detalii şi peste lungimea exagerată, e destul de amuzant. Aş zice că ideea e foarte bună dar execuţia s-a dus prea mult în ridicol.
Per total e mişto că au reuşit să intre cu un spot care face reclamă la Digi24 cam pe toate staţiile mari din ţară. Lumea o să reţină aiureala cu Belgravistan şi abonamentele mici, însă nu-l văd câştigând vreun premiu.
3 comentarii. Leave new
Un spot trebuie sa-i rezolve problema clientului care plateste sau sa castige un premiu?
Ciprian, vorbim si noi de chestii extra 😛 Problema de business oricum pare s-o rezolve. Desi nu stiu daca strategic e o idee buna sa te pozitionezi ca brandul cheap.
Mi mi se pare o reclamă foarte reușită. Paralela între lumea foarte bogată și prețurile foarte mici este o idee bună.