Tocmai ce-am aflat de la Auraş (care se plânge ca o liceeană naivă în articolul ăla că nu mai vin banii la bloggerii mici) despre „platforma Celebrity Audiences” lansată zilele astea de Dragoş Stanca. Pe scurt, Dragoş Stanca s-a făcut şi samsar de vedete, sau de public pe social media al vedetelor.
Super interesantă ideea, până când am ajuns să văd despre ce vedete e vorba. Cică ar fi 35 de bucăţi momentan, toate cu milioane de fani, 12 milioane cu totul. O listă concretă n-am văzut, în schimb sunt nişte screenshoturi în prezentarea acestui serviciu (platformă?). Numai vedete din categoria „au fost odată”.
Anna „eram vedetă în anii 2000” Lesko, Ellie „nu ştie nimeni ce cânt” White, Radio „n-a mai auzit nimeni de ei de 3 ani” Killer, Kamelia care a cântat în vreo 2 piese cu Puya, Hi-Q care se destramă şi tot aşa. Ceva mai răsăriţi sunt Voltaj şi Adi Sâna. Repet, ideea e super mişto. Problema e că vedetele care chiar sunt în atenţia publicului se descurcă să prindă campanii şi singure. Uitaţi-vă în câte campanii sunt copiii ăia de la LaLa Band, mie mi se pare că-s peste tot.
5 comentarii. Leave new
de aia are andi moisescu 2.000 afișări per clip, că 2 milioane de fani dau click? 🙂
abia aștept să vină dragoș cu reachul de la black&white: 8000 afișări inseamnă un reach de 41 milioane de români, că unii se uită câte 40 la un clip pe acelasi telefon.
Ai si tu un fix cu Andi Moisescu 😀 La capitolul celebritati cred ca exista audienta, doar ca nu stiu ei sau n-au timp sa se ocupe cum trebuie. Si-atunci lumea nu mai e asa interesata, daca simt ca omul de dincolo de monitor nu se implica.
audiență există, fără indoială. cum poate fi ea îndreptată spre proiectul X sau Y e întrebarea.
am un fix cu andi că el era primul in toate topurile.
„pentru început, 35 de formații și artiști români”.
Sunt acei artiști care au fost de acord să publice sondajul în ziua X, la ora Y. Urmează și alții, desigur.
Stai pe aproape.
Am ajuns la 85 de vedete în oferta Celebrity Audiences, dintre care cu 15 am făcut deja primele campanii online. Te țin la curent – http://www.HYC.ro