Dacă tot s-au mai tăiat bugetele din online, există şi o consecinţă pozitivă: s-au rărit „evenimenţelele” cu bloggeri. Până acum un an se făcea un eveniment pentru bloggeri din orice.
Lansăm un suc cu aromă de cireşe? Facem eveniment cu presă şi eveniment separat cu bloggeri. Invităm 80 de oameni, vin 40, beau suculeţul, pleacă acasă.
Avem un nou şerveţel parfumat cu aromă de levănţică? PAC! Eveniment cu bloggeri.
Vine în România şeful regional pe CEEMEA? Party cu bloggeri!
Lumea mergea, vorbea, pleca acasă. Furnizorii facturau, câţiva bloggeri scriau, a doua zi toată lumea uitase de eveniment. Acum parcă nu se mai aruncă brandurile să facă „întâlniri” fără cap şi fără coadă, doar ca să bifeze ceva.
8 comentarii. Leave new
recunoaste ca iti e dor de un blogmeeting
și de o masă luată la eveniment.
Voi ştiţi de când n-am mai mâncat o icră neagră? Pfff…
spălată cu evian?
Nu neapărat Evian, dar măcat Perrier, că plăteşte clientul, nu e problemă.
bine, hai că ești cuminte, ia un articol scris cu drujba și fugi la nani
http://alexandrunegrea.ro/2014/10/22/budapesta-octombrie.html
Sa stii tu, Hoi, ca toate evenimentele s-au mutat la categoria Beauty. Auzisem niste discutii „fataaaa, nu stiu la care sa mai merg, sunt 3/ zi”.
pacat ca fardu’ nu tine de foame.