in Advertising/PR

Rezumat al mişcărilor Publicis Groupe în România

Poate că aţi urmărit schimbările care s-au petrecut în ultima perioadă pe piaţa de advertising de la noi. Brandul Saatchi&Saatchi a trecut în ograda Publicis Groupe, Leo Burnett, iLeo şi The Practice au trecut sub aceeaşi entitate legală. Astea sunt informaţiile oficiale.

Mai exact, francezii au făcut nişte operaţiuni prin care au preluat controlul tuturor afacerilor din România, exact cum era de aşteptat. Chiar dacă cei doi şefi de la Publicis şi Leo Burnett România aveau alte planuri, au trebuit să se ocupe de consilidarea dictată de la centru.

Radu Florescu a fost invitat să se alăture grupului şi probabil că a refuzat, pentru că are destulă notorietate deja, iar clienţi pe reţea de la Saatchi nu erau. Urmează să vedem dacă se va mai încropi o agenţie nouă sub brandul Saatchi&Saatchi în România. Centrade merge înainte şi cred că o s-o ducă foarte bine fără să se observe pierderea brandului.

În rest, mari schimbări nu sunt, e o înfrăţire în limitele legii, cât să nu ţipe consiliul concurenţei prea tare.

Şi mai înseamnă că Mugur Pătraşcu, Monica Jitariuc, Oana Bulexa şi Gabriela Lungu nu mai sunt acţionari la iLeo şi The Practice (oricum nu ştiu dacă mai erau). Zice la ziar aşa:

Cele trei societati absorbite – Practice PR, iLeo Marketing si Leo Burnett – vor fi dizolvate prin lichidare, Lion urmand sa preia activele si pasivele fiecareia. Dupa fuziune, Publicis Groupe Holdings B.V. va detine 39,56% din Lion Communication, Stefan Iordache – 30,45%, iar Teddy Dumitrescu – 29,9%

3 comentarii. Leave new

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu