shutterstock_174966119_small

M-am întâlnit recent cu o prietenă care lucrează într-o agenţie şi are de ceva timp un proiect on hold. E o idee mişto, foarte utilă pentru întreaga industrie online, de care n-are timp să se ocupe. Aş fi ajutat-o eu, dar stau la fel de prost cu timpul, poate aţi observat asta din modul dezordonat în care apuc să scriu pe aici.

Aşa că ne-am gândit să căutăm un om care să se ocupe de proiectul ăsta sub îndrumarea noastră. În principiu e vorba de un blog/site non-profit, dar dacă se va dezvolta îndeajuns de mult încât să producă bani, totul o să ajungă la cel care se ocupă de proiect. E o idee care ar fi bine să se facă, ar folosi tuturor celor care lucrează în online şi din care nu vrem să scoatem niciun ban.

Noi punem la bătaie domeniu, găzduire, site, metodă de lucru şi câteva sfaturi legate de content din ce-am învăţat în ultimii 7-8 ani.

Se caută un student la comunicare sau marketing care e anul 2 sau 3 (poate şi master, dacă încă mai are timp) şi care e pasionat de online. Avantajul lui e că poate să-şi facă mâna, poate să înveţe cum funcţionează un proiect de publishing şi să mai audă cum e viaţa de agenţie, cu puţin noroc prinde şi o recomandare pe vreun job de junior. În plus, îşi face singur cartea de vizită. Dacă totul merge bine, în câteva luni va putea să spună că se ocupă de proiectul X şi lumea să ştie despre ce e vorba.

Recapităm: dacă eşti student la comunicare sau marketing, vrei să lucrezi în online când te faci mare şi ai nişte timp liber (câteva ore pe săptămână în principiu), scrie-mi un mail pe alex [at] hoinaru.ro şi spune-mi în 2 paragrafe cum ai ales zona de marketing&comunicare şi de ce vrei să lucrezi în online. Deadline: 1 februarie.

PS: Nu e musai să fie din Bucureşti 🙂 Ar ajuta, dar nu e obligatoriu.

Foto: Content via shutterstock