roger-sterling

Idea Bounty s-a închis. În caz că nu ştiţi, Idea Bounty era unul dintre cele mai importante siteuri de brainstorming online. Prin intermediul lui brandurile puteau face rost de idei de la creativi din lumea întreagă. Branduri precum Snickers sau Mini dădeau un brief şi ofereau o recompensă pentru cele mai bune rezolvări. Asta în teorie, pentru că în practică ultimii ani n-au mai adus rezultate aşa bune. Iar recent am primit un email care anunţa:

Dear Community

After another disappointing end to a brief where we thought the ideas were amazing, but the client didn’t buy them, we have very sadly decided to shut down IdeaBounty once and for all.

Am văzut de multe ori chestia asta, cu brand managerul care primeşte nişte idei, dar în lipsa cuiva care să i le vândă nu prea are încredere să folosească nimic. Şi aici se face diferenţa dintre freelanceri şi agenţii. Dacă omul e super creativ dar nu ştie să se vândă, ajunge muritor de foame.

Cât timp a fost criză siteuri precum Idea Bounty au înflorit, pentru că mulţi erau dispuşi să-şi asume nişte riscuri dar nu prea aveau bani. Aşa că aici era soluţia ieftină. Cum a trecut criza, cum n-au mai fost bune ideile culese de pe internet.

Din păcate, brand managerii vor să fie fermecaţi de Don Draperi, să fie surprinşi, să fie scoşi la restaurant de accounţi ca Roger Sterling, nu sunt 100% focusaţi pe idee. Şi aici intervine brandul de agenţie. Ştiu oameni care au avut în faţă două idei similare şi au ales-o pe cea de la agenţia „de reţea” (cu un fee mai mare, evident) doar pentru brand.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu