in Casual stuff

Apropo de campaniile „Don’t text and drive”

Prin ţările civilizate se fac de câţiva ani campanii de awareness pe problema accidentelor produse de butonatul telefonului la volan. Zilele trecute mă uitam la o duduiţă cu SUV care stătea doar cu ochii în telefon în timp ce mergea în coloană lângă mine şi mi-am dat seama cât de utilă ar fi o astfel de campanie şi în România. Mici accidente există deja, oamenii sunt tot mai absorbiţi de ce se întâmplă în telefon, astfel că e o chestiune de actualitate.

Problema e că ne-am obişnuit să venim cu soluţii abia în momentul în care ajungem în punctul critic. Nu m-ar mira să existe o astfel de campanie abia peste 5-6 ani, după ce se va prinde Poliţia Română că s-au întâmplat prea multe accidente cauzate de telefon.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu