Când crezi că televiziunea a ajuns în punctul critic şi că pe internet sunt chestii oarecum decente, descoperi Tetelejurnalul de pe Gândul.info şi îţi vine să tai cablul de net.
Deci chestia asta e pe bune. Cineva dă bani pentru acest „produs” ce poate fi (cred) încadrat la categoria pamflet. Dacă cumva daţi click aici şi vă uitaţi 5 minute la tembelismul ăla de video, să ştiţi încă de pe acum că vă cer scuze pentru că v-am pierdut timpul.
Asta fiind din categoria „hai să-l dăm pe net, că aici nu există CNA”.
Şi nu că ar fi Gândul vreo publicaţie quality sau măcar în zona aia, dar chiar să ajungi atât de jos…
10 comentarii. Leave new
delfinii maidanezi aprobă.
… sau e o discrepanta foarte mare intre aia care fac business din media si aia care isi dau cu parerea semidoct despre asta de pe bara. Nu ca ar fi o parere „quality sau macar in zona aia”
Să ştii că există oameni care „fac business” şi din dezinfectanţi pentru spitale. Ce zici, Dan Condrea crede că „asta vrea piaţa” – dezinfectanţi diluaţi? Sau că altfel n-are cum să supravieţuiască Hexi Pharma?
În plus, îmi pasă foarte puţin de modul în care înţelegi tu să faci business atâta vreme cât Metropotam (şi acum şi Gândul) poluează internetul cu mizerii.
Însă e altceva ce nu pricep: eu prefer să evit siteurile pe care nu-mi place ce conţinut găsesc. Uite, Metropotam e un exemplu bun. Tu de ce simţi nevoia să revii aici? 🙂
Din intamplare, si din cand in cand, nu e o nevoie anume. Imi place sa fiu la curent si cu alte perspective diferite, pe care incerc sa le respect si sa le inteleg, chiar daca sunt rupte de realitate, imi confirma sau infirma lucruri pe care le cunosc in detaliu, mai ales in cazul industriei de media, unde am 14 ani in spate si vreo 10-15 proiecte in care am investit personal niste sute de mii de euro bune, cu succes sau ghene.
Cu varsta inveti sa intelegi ca sunt multe perspective in viata, chiar daca tu in sinea ta crezi ca ai descoperit apa calda si le stii pe toate. Asta mi s-a intamplat mie in astia 14 ani legat de media, e un lucru bun si pe care il apreciez, tu mi se pare ca mai ai mult pana acolo, si de aia si comentariul meu de mai sus.
Lasand iritarea ta la o parte si on topic, ca sa intelegi despre ce vorbesti poate nu ar strica sa vezi si tu un media plan din agentiile de media, sa vezi cum se pune problema. Si dupa ce il vezi, sa incerci sa vorbesti cu oameni care fac media si cu clientii care cumpara media. Da, stiu, acum niste ani ai avut un site media wannabe care nu facea bani si pe care l-a bagat in seama Orlando o data. Cu tot respectul, nu se pune.
Impresia mea, in ceea ce priveste media, este ca nu esti batut in cap ci pur si simplu esti total rupt de realitate, intr-o bula foarte mica in care se presupune ca ceea ce azi inseamna mainstream media este continut „care polueaza cu mizerii” si in care tu crezi ca marea masa de oameni este irelevanta, si perepctiva sau gustul tau este cel care conteaza. Si este exact invers. Uita-te care sunt cele mai cautate expresii pe google, artisti pe youtube samd. Ajuta la intelegerea unui context. Pune la socoteala niste salarii, niste overheads si ce iti zic oamenii din media care ar trebui sa iti fie clienti si dupa aceea reciteste ce ai scris mai sus. Parca nu mai e atat de alb, sau negru.
Cele bune,
ps. comparatia cu dezinfectantii m-a facut sa rad sanatos, tu compari divertismentul cu sanatatea. Inca o dovada ca… 😀
Dragoş, de fiecare dată când discutăm ajungi la aceleaşi concluzii: eu nu înţeleg cum e piaţa media. Ai zice că după atâta timp am învăţat câte ceva, nu?
Argumente de tipul „asta merge”, „aşa se fac banii”, „la asta răspunde publicul” nu sunt acelaşi lucru cu „aşa e corect” sau „aşa ar trebui să fie”. Eu sunt convins că trăim în două bule diferite. Tu în aia în care îţi pui mâinile în sân şi zici „asta e situaţia, trebuie să facem bani”, eu sunt în aia în care zic „băi nene, şi mizeriile astea ar trebui să aibă o limită”. Înţeleg că vulgul trebuie să aibă produsele lui, dar cineva ar trebui să spună stop joc şi să nu cânte cum cer agenţiile de media.
Şi apropo de mica mea experienţă în zona asta de publishing, mi se pare că am procedat foarte cinstit. Nu ne-am descurcat, am închis taraba. N-am luat în calcul niciodată titluri tembele şi subiecte de scandal doar ca să creştem traficul. Aşa ar trebui să se întâmple cu multe alte siteuri din .ro, că nu e obligatoriu să facă toată lumea media.
tu n-ai un investitor și nici nu ești căpos în prostia ta.
ce tâmpenie de emisiune :)) el vrea să copieze pe cineva dar nu-i prea iasă
Sper ca ai invatat o gramada chiar daca comentariile tale pe subiect indica exact invers, nu prea intelegi nimic din mecanicile si mecanismele businessului de media. Eu doar observ ca ai incercat acum foarte multi ani, nu te-ai priceput, iar acum stai pe bara si strigi la altii cum crezi tu ca e bine.
Una e sa stai pe bara si sa exprimi impresii, „asa e bine, asa nu e bine” alta e in teren unde e real life, si unde oamenii pun osul la bataie in loc sa se planga ca e viata nedreapta – faci lucruri sa se intample chiar daca ai situatii adverse, asa e in viata. Asta e discrepanta de cunostinte de care ziceam mai sus si din care se nasc frustrarile si comentariile obidite, injuraturi samd.
Dar cine stie, poate o sa vina o vreme cand o sa trebuiasca sa si faci lucruri sa se intample in loc doar sa vorbesti, inca esti tanar.
Toate cele bune,
ps. Scopul unei firme este sa faca bani, te invata pana si la scoala asta 🙂