in All Sports

EURO ar trebui să devină obiectiv naţional

Când mă uit câţi bani se bagă în marketing, câtă bucurie e pe branduri să se asocieze măcar puţin cu Campionatul European, nu pot decât să mă gândesc cât ne-a lipsit competiţia asta. Turnee finale au mai fost şi acum 2 ani, şi acum 4 ani, dar eu n-am văzut atâtea activări de brand ca în ultimele zile. Fiecare bere încearcă să se asocieze puţin, fiecare terasă e cel mai bun loc de văzut meciurile.

Dintre chestiile care mi-au plăcut:

Trenta Pizza a promis că dă bere gratis tuturor (clienţilor?) dacă batem Franţa. Încă puţin şi îi băgau în faliment ai noştri!

Carlsberg a avut o activare la care bloggerii au putut veni cu cel mai bun prieten să vadă meciul României.

Therme a instalat un ecran uriaş, cel mai mare din România, de 16 pe 9 metri. Foarte mişto atmosfera, sper să ajung la un meci acolo.

Bergenbier a făcut un efort curieristic şi a trimis bere la gheaţă fix cu 2-3 ore înainte de meci.

PS: Mi-am adus aminte că acum 8 ani eram în facultate, aveam examen de la 16:00 la Relaţii Publice, meciul era de la 18:00 şi după ce m-am chinuit în zadar să mut examenul am hotărât să plec după o oră jumate fie ce-o fi. Ceea ce s-a şi întâmplat, la 17:30 eram pe drum spre casă, atât eu cât şi ceilalţi băieţi din an (nu că am fi fost prea mulţi). Eu am prins meciul din minutul 5 (deh, greu până în Militari). Şi am luat şi 9 la examen 😀

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu