supravietuitorul

Dacă ceea ce intuieşte Orlando se va realiza, ProTV are în faţă unul dintre cei mai interesanţi ani din istorie. Asta pentru că presiunea pe ratinguri va fi extrem de mare şi, implicit, se va transmite către echipă.

Plecând de la premisa că AT&T vrea să vândă CME, e nevoie de nişte rezultate excelente pentru a obţine un preţ cât mai bun. Deci eşecuri precum Supravieţuitorul nu mai sunt permise. Din păcate, emisiunea-vedetă din grila toamnei n-a reuşit să livreze conform aşteptărilor, fiind scoasă din prime-time lunea şi scoasă de tot în zilele cu Champions League. Practic, ProTV a preferat să dea un film în aşteptarea meciului Real Madrid – Legia Varşovia decât să rişte un rating slab în prime time.

De văzut cum vor merge celelalte producţii mari de la Pro. Momentan Vocea României se descurcă bine, probabil că va fi la fel şi cu Românii au talent. Marele semn de întrebare e legat de MasterChef, care vine cu un juriu nou.

Per total, ProTV are nevoie de nişte luni bune, în care să îşi menţină poziţia de lider, inclusiv la bătăliile de zi cu zi. Nu-şi mai permit zile în care să fie pe 2 sau pe 3, aşa cum se tot întâmplă lunea şi marţea în bătăile cu Kanal D şi Antena.

În eventualitatea în care AT&T nu vinde, tot e nevoie de o poziţie solidă şi rezultate financiare bune pentru a-i convinge pe americani să păstreze CME. Deci orice-ar fi, presiunea va creşte.