Săptămâna trecută eMAG a anunţat oficial programul “Deschide România“, dedicat antreprenorilor români care vor să-şi promoveze produsele şi să vândă cât mai mult. eMAG le pune la dispoziţie o platformă testată, un sistem integrat cu toate procedurile, de la livrare la încasare şi consultanţă pentru partea de listare în magazin.

Programul este deschis micilor firme, care au cifra de afaceri sub 500.000 de lei pe an. Avantajul principal ţine de comisioane, care vor fi la jumătate pentru cei înscrişi în program, în timp ce afacerile sociale şi ONG-urile au comision zero

La prima vedere ai zice că e un “PR stunt”, însă în acest moment sunt deja 32 de mici întreprinzători înscrişi, care au listate 5000 de produse în 98 de categorii. Ţinta este de 400 de producători locali în decurs de 1 an, care vor genera afaceri de 14 milioane de lei. Raportat la veniturile pe care le are eMAG e destul de puţin, dar n-aş zice că e un proiect de CSR. Pur şi simplu oamenii de la eMAG au înţeles că trebuie să găsească constant modalităţi prin care să crească. Una dintre ele este să aducă cât mai mulţi producători locali prin care se pot diferenţia de competiţie. În plus, e un mod excelent prin care creezi percepţia generală că se poate găsi absolut orice pe eMAG. 

E clar că e un câştig important şi pentru producătorii locali , care vor avea acces şi la celelalte ţări în care e prezent eMAG Marketplace, adică Ungaria şi Bulgaria. 

Momentan nu sunt chestii alimentare şi spirtoase în programul ăsta, dar vă daţi seama ce profit ar face dacă ar băga horincă şi zacuscă? Chiar s-ar deschide România!