Săptămâna trecută a apărut ştirea, ieri am văzut şi primele aduri pe Facebook şi Instagram. Siteul e deja activ şi probabil că au început să aibă comenzi.

Mişcarea mi se pare una bună pentru CEL.ro, nu neapărat pentru domeniu, cât pentru brandul DOMO.

Până să intre în faliment, Domo a fost mereu un magazin destul de bine văzut. Au trecut mulţi ani de cât concura pe bune cu Altex şi Flanco, însă are mult mai puţine bube decât CEL.ro.

Cred că e o mişcare destul de bună, imaginea brandului CEL e destul de greu de reparat, iar Tiberiu Pop e destul de fixist şi greu de convins să facă schimbări reale. Cel puţin aşa se aude prin piaţa de comunicare de la oameni care au avut contact direct cu el.

În cel mai rău caz achiziţia asta va însemna nişte vânzări extra pe termen scurt, în cel mai bun caz vor reuşi să-l crească şi să înlocuiască un brand găunos.