Se pare că aveam dreptate acum câteva luni, când ziceam că achiziţia făcută de CEL.ro este una foarte bună. Practic, au luat un brand curat, care nu avea foarte multe probleme de imagine, şi au început să investească masiv în publicitate.
Am văzut o grămadă de reclame pe TV, iar oamenii chiar încep să cupleze la fenta asta. Mi-au zis inclusiv cunoscuţi că sunt oferte bune la Domo, chiar dacă îmi citesc blogul.
Între timp, partea de reviews de pe Facebook e ascunsă, iar pe Google e fix aşa cum ne aşteptam, adică 2,4 stele din 5. Oamenii se plâng că nu le răspunde nimeni la telefon, că sunt probleme în service sau cu returul, sau că pur şi simplu se anulează aiurea comenzile.
Deci în loc să schimbe ceva şi la problemele reale ale businessului, oamenii au continuat aşa cum ştiau. Probabil că se va duce în cap şi brandul ăsta în câteva luni.
4 comentarii. Leave new
Clar.
Deci si astia adaugati in blacklist, alaturi de majoritatea partenerilor din marketplace-ul emag, marketonline etc.
[…] oamenii care plătesc pentru certificatul de firmă de încredere sau cei care cumpără de la Domo crezând că e Domo în spate, nu Cel.ro , sau cei care se bucură că au găsit Nike Air Max de pe Olx cu 100 de lei, când de fapt ei […]
[…] De ce e bine să vă feriți de DOMO […]
Cel.ro și domo.ro sunt firme fantoma: nu se poate verifica rulajul pentru comenzile online, magazinul de prezentare fiind doar o fațade pentru a atrage clienții neîncrezători in comerțul online. Stoc 0 produse, fiind false informațiile privind livrarea imediata. Anulările de comenzi se fac pentru a masca contab