Ştiu că pare uşor dubios să spui “pe timpuri” şi să te referi la o campanie din 2010, dar spotul ăsta de la Droga5 e deja un clasic. Şi chiar nu se mai fac reclame ca atunci.

Gândiţi-vă doar ce nebunie era în 2010 să faci un spot de 2 minute. Şi să-l dai doar pe net? Cine să se uite la el? De ce ar face oamenii asta?

Plus că până la cartonul de final, logo-ul Puma nu apare decât pe hanoracul unui tip din primele rânduri, super discret, altă chestie pe care o văd tot mai rar.

Evident că a rupt. Ţin minte cum săream dintr-un articol la altul, pe zecile de siteuri de advertising (din care azi mai există doar vreo 5-6).

Ulterior au apărut mai multe versiuni, şi din Germania, Italia, Franţa, însă niciuna n-a sunat la fel de bine. Le găsiţi pe toate aici. Plus varianta românească.

Am descoperit ieri şi studiul de caz făcut de Droga5, în care apare şi un screenshot de pe Refresh.ro. Ce vremuri!